Gnäll men snäll

image

Den här dagen började tråkigt med en grå och mulen himmel och en liten gnällig fröken. Jag bestämde mig för att åka till Thomas jobb och skriva ut lite fina svartvita bilder till vårat nya hem. Väl där kl 9 på morgonen så har vi en klängig fröken som inte är nöjd alls. Frågan är om hon har ont i öronen igen. Påbörjar smärtstillande och nässpray. Packar ihop och åker mot ikea men åker hem igen då jag kommer på att kl bara är 9.20… Hemma lyssnar vi på musik som vi dansar till, äter lite mat och Julia sover 1 timme och är på bättre humör med alvedon i kroppen. Sen träffar vi Devin och Jossan i sandlådan som alltid är lika skoj. Kvällen blir hyfsad med ett snabbad på 3 min. Äter vattenmelon hela familjen och myser. Julia är trött redan 18.00 och somnar 18.40 och sover än… Detta gjorde att jag i lugn och ro kunde designa lite väggord som vi ska skriva ut i veckan med min nya silhouettemaskin :-). Är också väldigt glad att Jossan ska börja jobba på samma sjukhus som mig!!! Nu ska jag varva ner med lite TV och snart sova.

Detta inlägg publicerades i Julia, min älskling! och märktes , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Gnäll men snäll

  1. Josephine skriver:

    Hej! Vad roligt att du börjat blogga igen!
    Är du på att cykla till jobbet tillsammans de dagar vi jobbar samma? 🙂

    Kram!

  2. marieas skriver:

    Kul att du ville dela med dig av din adress. Vilken sötnos du har där hemma.

    Kram!
    Marie (från decemberbarn 2013)

Lämna en kommentar