Nytt

image

image

Ja då har jag jobbat 1 månad på nya jobbet men det är inte riktigt som jag tänkt mig. Kanske blir det bättre men jag vet inte hur det ska gå till i såna fall. Jag fick nyligen veta att man satt lås på avdelningsdörren av den anledning att personalen blivit hotad av anhöriga vilket känns väligt tokigt! Dessutom ska vi få larm att bära så vi lätt kan få dit väktarna om vi känner oss hotade av såväl patienter som anhöriga. Och nu är det ju inte så att jag sökt ett jobb som psykiatrisk sköterska så det känns som om jag är inne på fel spår. Sen är det lite annat smått och gott som känns tokigt. 22 November är sista ansökningsdagen till bröst och endokrinkirurgen och jag hoppas sååå mycket på den. Ska bli intressant att gå på intervjun!!

Sen det gamla vanliga Julia har varit på dagis 1 dag denna vecka pga förkylningsastma och dålig sömn. Tur att man är långledig och slipper vabba.

Nästa vecka blir tuff. Jobbar 4 nätter i rad och det är skittufft!! Dessan måste gå längre dagar på dagis men mamma ställer upp och hämtar 1 av dagarna iaf.

Nu är vi ute hos mamma då Thomas ska köra hela helgen och jobb sent. Idag blev det lite klädinköp på NameIT i Skärholmen. Jätte fina. Stjärnor till en stjärna ;-).

Dags att försöka sova. Imorgon ska jag kolla in Iphone 4S hehehe.

Detta inlägg publicerades i julia min älskling. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar