Iphone 4S

Efter en hektisk dag med lämning på dagis kl 9 och därefter lite spackling och annat hemma åker jag fort till södra sidan om stan till mamma. Hon behövde lite hjälp med handling av tunga varor och jag passade på att köpa tapeter och annat skoj till advent. När jag precis ska åka hem så ringer TELE2 och min Iphone 4S (NY) är bara att hämta på Bromma blocks. Stress stress stress. Hem och hämta lånetelefonen (som var trasig när jag fick den) iväg till TELE2 butiken och hämta nya telefonen. Fan va bra tänker jag, jag har 1 timme på mig innan jag ska hämta Julia på dagis. Jag hinner återställa min Iphone 4S till hur den förra var.
14.30 YES jag hinner riva ner lite tapet också.
14.50 provar att ringa sambon OCH VAD HÄNDER…. Jo min NYA IPHONE 4S kopplar ner och det är samma jävla fel som med förra!!!!!!!
Sen till dagis, hämta Julia och iväg till butiken igen för kundservice fick man ju ingen hjälp av eftersom den är köpt i en butik!!!!!
I butiken trodde han att han fixat den genom att återställa nätverket. Ha!! Jag provade att skicka ett sms och gick som vanligt inte. Trots att vi stått där 45 min försöker han få mig att ta hem den och prova återställa den. ALDRIG att jag gör det igen, det är ju tydligt att det är samma fel igen och han höll med. Nu är den ivägskickad och jag ska få en ny igen om 5 vardagar.
Ångrar mitt köp så mycket. Hur fan kan man släppa en produkt som är halvfärdig??? Det är för fan skandal.

Imorgon ska jag på en ny anställningsintervju och vi får se vad de har att erbjuda. De hade tydligen problem med nattjänsten och om det är positivt eller inte får vi se imorgon.
Därefter ska jag jobba 3 nätter, får se hur det blir denna gång.

Natti natti

Detta inlägg publicerades i julia min älskling och märktes . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar