Smällkalla vinter!

Just nu är jag på jobbet, väntar på att få åka hem och sova så småningom. Det är söndag vilket innebär att jag kommer hem senare än vanligt då personalen inte gärna kommer 7 på helgen och jag slutar ju faktiskt 7.30. På vardagarna brukar jag dock få rapportera redan vid 7-7.15 och sen gå direkt. Kl. 6 ska jag iväg och koppla bort ett dropp som går i pump och det är väl inget med det, bara att det är –25 grader ute just nu. TUR att jag tog underställ, mjukisbyxor och termobyxor!
Det här kommer att skrivas in i historien för så här kallt minns jag inte att det har varit någon gång. Julias andra vinter i sitt liv och det blir en SMÄLLkall vinter!
Fast såna här dagar får hon vara inne och leka då det är för kallt för nån så liten.

Min morgonfrukost blev lite varm choklad som jag börjat dricka på jobbet, det är ju sååå gott.

20120205-045629.jpg

20120205-045642.jpg

God natt på er alla som ska vakna, själv ska jag sova i ljudet av slippapper och Julia som leker med mormor.

Detta inlägg publicerades i julia min älskling. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar