Nattpassen avklarade!

Mina 2 nattpass är avklarade, nästa gång jobbar jag fredag och lördag igen. De här passen var helt okej. Jag hade o göra fram till 01 sen var d lugnt fram till 06 då jag alltid har 1 eller 2 patienter att åka till.
När kl slog 7 ringde det på dörren på jobbet och det var vår nya chef. Hon verkar vara en bra chef och ännu bättre var det när vi diskuterade hur det är att jobba ensam på natten. Detta är nåt varken hon eller jag tycker är bra och hon trodde på en förändring inom kort då vi även kommer få mer uppdrag även på natten. Det låter ju väldigt bra! Jag ser fram emot det här nya året med nytt jobb, Julia som börjar bli en egen individ och lägenheten som börjar bli ett hem.

Nu tänkte jag sova lite för sen ska jag hämta på dagis, vilket känns sådär! Dagischefen ska idag prata med en personal där om det som hänt i veckan som var. Egentligen vill jag ta tillbaka det då jag inte vill ha elaka blickar när jag hämtar, men skit samma!
I kväll vid 17-tiden åker jag och Julia till http://www.funkykidz.se i Jakobsberg och dansar och har kul. Det ska bli jätte skoj.

Natti natti på er.

Detta inlägg publicerades i Funkykidz, jobb, Julia, min älskling!. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar