Späckad dag

Gårdagen började tidigt. 7.00 var Julia utsövd, dock inte jag. Efter frukost lämnade jag Julia hos mamma då jag och Thomas skulle borra det sista i taket och regla. När vi väl borrar så blixtrar det till om pappas hilti och där gick den sönder! Jaha då var det bara att sätta på sig bikinin och åka och bada.

20120726-210952.jpg

Sol, pool, öl och en bra bok! Riktigt härligt. Tyvärr fick vi ställa klockan på 7 då Thomas åkte iväg på ett jobb. Bara att följa med och åka hem igen. Passade på att sy gardiner och gå på stadium. Där hittade jag en likadan dansdress till Julia som hon hade förra gången. Vecka 35 är det dags för dans igen men denna gång i Sundbyberg. Dansavslutningen är redan inbokad och denna gång kommer Danny :-).

Ikväll fick vi besök av fina Josephine och Devin! Julia fick 1 kg kulor i en burk, gissa om hon blev lycklig!
Som vanligt lekte de jätte fint. De hoppade i soffan och stackars lilla I fick en hel del knuffar i magen.
Vi fick lyssna på lite musik av de små musikanterna;

20120726-212533.jpg

Munspel går alltid hem :-).

20120726-212707.jpg

Böcker är också populärt just nu!
Idag köpte jag ”Ingrid och pappa” då det just nu är väldigt mycket ”pappa” :-).

Detta inlägg publicerades i julia min älskling. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar