V.36+3

Idag var jag hos BM och det kändes lite konstigt när hon sa att ja vi får se om vi hinner ses nåt innan torsdag. Beroende på vad dr säger på DS på måndag och även vad de säger på spec. MVC på torsdag på Huddinge. Just nu var BT 130/90 och ev spår av protein, stickan var lite svårtolkad. Bebis mår bra och ligger ruckbar med huvudet nedåt.
Själv har jag huvudvärk till och från, är oerhört trött, har ont i rygg och höfter, illamående och kräks fortfarande, har SD som ibland kräver alvedon, lättirriterad osv.
Jag fick läsa vad DS skrivit om mig, att hon misstänkte refluxesofagit (irritation i magsäcken kan man säga) och att levervärdet ALAT låg på 1,48 (ska ligga under 0,76).
Ja jag tror iaf att jag snart får träffa lilla kickan och tur att jag handlat lite julklappar, satt upp julgardinerna, gjort färdigt staken, pyntat balkongen med ljus och satt upp julstjärnorna nu.
Längtar efter mitt lilla troll!
Trevlig helg allihop! Imorgon ska vi fira mamma 70 år och sen kommer mamma vara med mig här som stöd resten av tiden. Så himla skönt och oj vad jag längtat till den här helgen!

Detta inlägg publicerades i julia min älskling. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar